Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 20:40 - Уважаеми модератори(ки)!
Автор: darthvader Категория: Забавление   
Прочетен: 1113 Коментари: 3 Гласове:
0



Поради огромна заетост, Лордът за кратко отсъстваше от блог пространството. В момента, в който се опита да влезе в собствения си блог, беше принуден 3(три!) пъти да вписва паролата си и беше отхвърлян. Едва на четвъртия път, вписвайки прилежно СЪЩАТА парола, беше допуснат!
Това ми говори следното: Вие си мислите, проследявайки ме, да разберете нещо повече за Моята същност! Ха-ха-ха! Не се хабете, моля Ви! Не е това, което си мислят надменните Ви мозъци! ;) Лордът има приятели и може да се логва отвсякъде! ;)

Искам да отправя лична молба към Вас: Често съм зает с привличане на Хора за каузата на Тъмната страна, но това не ми пречи да наглеждам блог пространството! И виждам невероятна неправда:
Блогер, познат на всички с Голямото си сърце и чувство за хумор, пледира за вадене от някакъв списък от Ваша страна!? Оня списък, списъкът на ПО-УМНИТЕ от Вас?
Разгледах подробно блога на гореспоменатия блогер(преди лично той да го изтрие)! Не намерих нищо нецензурно, грубо, предизвикващо!

МОЛЯ, махнете цензурата от блога на този блогер!!! С нищо не е заслужил Вашето отношение! Това е Геноцид от Ваша страна и ще бъде сезирана Комисията за защита на потребителя! Не тази на палячото Павел Кърлев! ;) МОЛЯ ВИ!

Колкото до Лорда - аз мога да се логна от всеки РС - не пакостете на невинни хора! Тъмната страна е СИЛА! Препоръка! ;)

Очаквам Вашата съпричастност! 

С уважение: Дарт Вейдър


 



Тагове:   молба,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - Добре дошъл в Ада! :)))
12.07.2009 20:53
Радвам се, че подкрепяш моят приятел Zlika!
С две ръце подкрепям! :))) Тъмна страна? Малко зловещо ми звучи...Давай, ще видим! :)
цитирай
2. darthvader - Тъмна страна? Малко зловещо ми з...
12.07.2009 21:03
bateto написа:
Тъмна страна? Малко зловещо ми звучи...Давай, ще видим! :)


Черните ни дрехи крият от вас
колко са бели душите ни... ;)
цитирай
3. анонимен - windows-1251
12.07.2009 22:44
Какво да си говорим за малоумници с такъв charset
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: darthvader
Категория: Забавление
Прочетен: 13091
Постинги: 2
Коментари: 7
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930